Editorial
Editorial
In die Skriflig/In Luce Verbi | Vol 44, No 3/4 | a158 |
DOI: https://doi.org/10.4102/ids.v44i3/4.158
| © 2010 J.M. Vorster
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 25 July 2010 | Published: 25 July 2010
Submitted: 25 July 2010 | Published: 25 July 2010
About the author(s)
J.M. Vorster,, South AfricaFull Text:
PDF (107KB)Abstract
Met genoeë bied die redaksie van In die Skriflighierdie dubbel-nommer aan die lesers. Vanweë die publikasie van die Supplemen-tum-uitgawe oor Calvyn wordhierdie dubbelnommer gepubliseer om
reg te laat geskied aan ’n aantal gewaardeerde skrywers wat weer-eens van In die Skrifliggebruik gemaak het om teologies te diskus-seer en hulle nuwere navorsingsresultate aan lesers bekend te stel.
Hartlike dank daarvoor!
reg te laat geskied aan ’n aantal gewaardeerde skrywers wat weer-eens van In die Skrifliggebruik gemaak het om teologies te diskus-seer en hulle nuwere navorsingsresultate aan lesers bekend te stel.
Hartlike dank daarvoor!
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 2976Total article views: 1537
Crossref Citations
1. Exploring Educators’ Perception on learner’s right affecting discipline in Secondry Schools
Ngogi Emmanuel Mahaye
International Journal of Research in Business and Social Science (2147- 4478) vol: 12 issue: 7 first page: 549 year: 2023
doi: 10.20525/ijrbs.v12i7.2743